16 december 2013

Wat was het leuk in De Lork....


Onze drie-daagse zit er weer op. We beleefden er een erg leuke tijd.
Hieronder kan je genieten van enkele sfeerbeelden en bevindingen van de kinderen.
Er wordt ook nog een DVD verkocht waar je alle foto's van de openluchtklassen op kunt zien.

 


TYRON: In De Lork was het leuk. Het eten was lekker en de fotozoektocht vond ik leuk.

ELINE: De Lork was mooi en leuk. Het eten was heel lekker. Het was er heel leuk.

ANTONY: Ik vond het leuk in De Lork. We hebben een fotozoektocht gedaan en een muur beklommen. We zijn ook in de loopgraven geweest.

SOPHIE: Het was heel lekker eten. We zijn in groepjes op fotozoektocht gegaan.  Ik vond het leuk in de loopgraven.
 

ANAÏS: In de slaapkamer was het leuk. Ook buiten spelen vond ik heel leuk. Ik vond het heksenpad leuk met gids Renata.


ROMY: De Lork is in Kemmel. We zijn naar Ieper geweest en we hebben daar frietjes gegeten. Het eten was er heel lekker. 's Avonds hebben we gedanst. We zijn ook op kabouteruitstap geweest.

GILLES:
In De Lork was het leuk. De fotozoektocht en het muurklimmen waren leuk. Mijn bed was erg zacht. Mijn verblijf was leuk.

SYLVAIN: Het muurklimmen was leuk. We zijn in de loopgraven geweest.
 

RAÏSA: De fotozoektocht was het leukste wat we gedaan hebben. Ik vond het jammer dat ik ben gevallen op mijn kin. Het was heel leuk op de glijbaan. 


SAM: Ik vond het eten lekker. Het heksenpad en het muurklimmen waren leuk.Ik vond de trompetten mooi. De loopgraven waren leuk.

MARLIES: We zijn naar Ieper geweest om te luisteren naar een trompetspeler. Ik heb veel soep gedronken. Het eten was heel lekker. We zijn op fotozoektocht geweest en we hebben de loopgraven gezien.